Wizyt:
Dzisiaj: 1Wszystkich: 19151

ROLA HR BIZNES PARTNERA (HR BP) W ORGANIZACJI

Oferta » Wsparcie Działu HR » Szkolenia dla HR  » ROLA HR BIZNES PARTNERA (HR BP) W ORGANIZACJI

Zdobyte umiejętności:

  • zrozumienie roli HR BP w podnoszeniu wartości biznesu klienta
  • rozwiązywanie problemów organizacji z pozycji HR BP
  • nawiązywania relacji i skutecznej współpracy z Klientem 

 Tematyka: 

  • w jaki sposób HR BP może przyczyniać się do rozwoju firmy?
  • kompetencje, cechy i zadania profesjonalnego konsultanta procesów HR BP
  • zasady współpracy HR BP z klientami – jak być dobrym konsultantem biznesowym wewnątrz organizacji
  • procesy i narzędzia HR a funkcjonowanie organizacji 
  • metodologia podejścia do diagnozy i rozwiązywania problemów organizacji 
  • niepokojące zjawiska w organizacji – katalog „twardych” i „miękkich” objawów problemów organizacyjnych
  • prezentowanie efektów pracy HR BP przed klientem