TRENING SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI
Oferta » Szkolenia » Rozwój umiejętności menedżerskich » TRENING SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI
Zdobyte umiejętności
- rozwinięcie oraz doskonalenie umiejętności poprawnego komunikowania się w grupach pracowniczych w relacjach poziomych, w warunkach realizacji wspólnego projektu
- poznanie przez uczestników efektywnych metod zwiększających skuteczność przekazu i jego interpretacji
- zwiększenia sprawności przepływu informacji podczas pracy grupowej
Tematyka
- komunikowanie w warunkach współpracy nad wspólnym projektem
- zachowanie jednostki w grupie
- podejmowane przez współpracowników grupowe role
- budowanie pozytywnego nastawienia i zaufania
- powstawanie rywalizacji i kooperacji - korzyści i konsekwencje
- podział zadań, uzgodnienia a sposoby komunikowania?
- ocena własnego stylu komunikowania się - diagnoza indywidualnych możliwości
- style komunikowania się a optymalny sposób porozumiewania się z partnerem pracy grupowej
- skuteczne techniki werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się - zaawansowane metody
- umiejętność przekonywania, prowadzenia dyskusji, wymiany informacji w warunkach presji czasu
- zaawansowane techniki parawerbalnej komunikacji - umiejętność „czytania" zachowań partnera
- analiza błędów komunikacyjnych - zachowania rujnujące pozytywne relacje podczas pracy grupowej - sposoby przeciwdziałania
- trudne sytuacje komunikacyjne - jak im podołać?